πολυδιάστατος ρόλος της απαιτεί. Μπορεί οι πληροφορίες που κατακλύζουν τα παιδιά μας να αυξήθηκαν, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η μάθηση τους ή η ποιότητα της ζωή τους βελτιώθηκε. Η επιλογή της χρήσιμης πληροφορίας, η επεξεργασία και η διαχείριση, η ανάλυση και η τελική χρήση της, προϋποθέτει τη συγκρότηση μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας, με ελεύθερη σκέψη, με ικανότητες και δεξιότητες που έχουν να κάνουν με την κριτική σκέψη και την συναισθηματική νοημοσύνη. Τα εκπαιδευτήρια μας έχουν ως βασικό τους μέλημα την ολόπλευρη, αρμονική και ισόρροπη ανάπτυξη των γνωστικών, νοητικών, κοινωνικών και συναισθηματικών ικανοτήτων των μαθητών μας με σκοπό να τους βοηθήσει να αναπτύξουν δεξιότητες, που θα τους οδηγήσουν στο δρόμο της αυτομόρφωσης, της προσωπικής και συλλογικής ευημερίας, της πνευματικής, συναισθηματικής και ηθικής καλλιέργειας. Είναι γνωστή η σοφή λαϊκή τοποθέτηση: «Αν διδάξεις σ΄ ένα παιδί, πέντε πράγματα, θα μάθει το πολύ πέντε πράγματα. Αν, όμως, του διδάξεις πώς να μαθαίνει, θα μαθαίνει για μια ζωή».